Vertaling voor marktonderzoek

Get a Call

In een uiterst competitieve wereldmarkt moeten marktonderzoeksbedrijven meertalige onderzoeksondersteuning van absolute topkwaliteit kunnen leveren. Terwijl ze onderzoek doen in meerdere landen, markten of onder anderszins moeilijk bereikbare bevolkingsgroepen, is het van essentieel belang dat het onderzoek in elke taal dezelfde betekenis en impact heeft. LC beschikt over een jarenlange ervaring in het leveren van accurate en tijdige vertaaldiensten aan klanten op het gebied van marktonderzoek en gegevensverzameling alsook in de verwerkende industrie. De volgende lokaliseringsdiensten zijn kenmerkend voor onze deskundigheid in de markt.

  • vragenlijsten (online en offline)
  • telefonische interviews
  • uitnodigingen om te participeren
  • rapportages
  • reacties met open einde
  • onderzoeksbriefings
  • klantentevredenheidsenquêtes
  • telefoonscenario’s
  • interne bedrijfsenquêtes
  • technische enquêtes
  • video's van interviews
  • onderzoeksrapportages